Og Jeg Kjenner At Hver Pore I Fitta Mi Syder Av Deilig Fittesaft.

Sommeren -69 del 2

Slik la vi stumme og med apen munn og sa at piken na lot hendene gli opp og ned over kroppen sin. Men var etter a ha vekslet noen blikk var vi klare til a reise oss opp i knestaende for deretter a ta tak i hver var pikk og runke den mot henne. Han hadde veldig hyggelige foreldre og man var alltid velkommen om bord, nar det matte vare.Kjetil reiste seg for a hente mer ol som han sa og vi ble sittende igjen hos Aud. Hun bare gurglet mot meg og var ute av stand til a bidra i noen grad. Hun frydet seg tydeligvis ved synet, og kom med muntre tilrop etter hvert som stakene vare reiste seg.Pikkene vare som hadde vart pa vei til a bli stive var na falt litt i sammen.

I mine drommer…

Ville dere gi meg dette?

Jeg fantaserer om a ligge der – bundet, helt overgitt i deres makt. Ønsker at de ville tirre meg med a bruke tunge og fingre pa klitten min, stryke og kysse meg pa brystene, halsen, orene, pa innsiden av larene og pa alle andre tenkelige steder. Nar dere befaler meg a sette meg pa alle fire med baken mot dere, og jeg ikke kan vite hva det neste dere vil gjore er, er det bade skremmende, pirrende og spennende. Om dere hadde onske om det, kunne dere bruke fingrene mellom bena mine; pa den folsomme knoppen min, de varme og vate leppene der, og ogsa stikke flere fingre inn i apningen – kjenne hvor trang jeg er. Jeg ville elske det om dere ville ta pa meg over hele kroppen; klype, stryke, klemme, bite, rispe med neglene nedover ryggen, baken og larene mine. Om det behaget Herskeren, kunne han legge meg pa rygg, presse bena mine bakover til knarne mine var nesten ved orene mine, og stote dypt inn i meg med sitt store, harde og stive lem. Jeg vil gjore det dere ber meg om, kjare Hersker og Herskerinne.
Om dere ville det, kunne dere bruke store leketoy opp i meg, hore at jeg ynket meg mens leketoyet bunnet der dypt inne i meg. Vite at dere kun vil gjore ting vi har blitt enige om at er ok, aldri ga over grensene vi i fellesskap har satt.

Meg i stjerneformasjon

Vil styre pikken din langt inn i meg, vil at du skal fylle meg med sperm i en voldsom orgasme. Jeg kjenner fitta mi kniper rundt fingeren din og en orgasme bygger seg opp helt fra tarne og bruser opp i hele meg! Kjenne smaken av deg, snuse inn duften av deilig pikk, la tungen fole hver blodare pa den utrolig myke huden. Jeg oppdager den struttende vakre og stive pikken din som drypper av katskap.

Du smiler og tar et godt tak rundt puppene mine og presser de sammen, lar tungen leke med begge brystvortene samtidig. Roterer pa hoftene, kniper fittemusklene pulserende sammen. Beinet mitt legger du pa skulderen din og du trenger lenger inn i meg. Og jeg kjenner at hver pore i fitta mi syder av deilig fittesaft. Ogsa sklir du inn i den trange og dryppende velsmurte fitta mi.

Elise hadde pa seg en hvit, ganske gjennomsiktig, bikinitruse med knytinger ved hoftene. Hun var vat, varm og vanvittig deilige og trang, og hun brukte musklene som ingen andre jeg har kjent. Nok en gang kjente jeg tungen hennes gled rundt hodet pa pikken, nedover skaftet og ned til pungen. Hun var dyrisk kat.
“Lyst til a prove, Elise?”.Trine satt tett inntil meg og begynte etter hvert a stryke pa bulen i boksershortsen.
“Hva er det du liker med den da?”Hun krop over til meg og jeg kjente en myk hand som la seg om pikken min. Hun likte tydeligvis behandlingen og dyttet hodet mitt ned mot brystene sine igjen.

“Ja, ÅHHHH, JAAAAA – jeg kommer” skrek hun ut

Jeg kjente skjelvingene hennes og lukket leppene forsiktig, forsiktig rundt klitoris.

“Å nei, ikke der” ba hun
Men jeg fortsatte bakover. Hun stonnet hoyere og hoyere, og jeg skjonte at det ikke var lenge til hun var helt i himmelen.

Leave a Reply

